tu bywam :)

czwartek, 22 sierpnia 2013

szydełkowe czapy i szalik

od czasu do czasu potrzebuję odpocząć od maszyny i wtedy chętnie chwytam do ręki szydełko, często również wykorzystuję wolny czas na spacerze, gdy moje córy bawią się na placu zabaw, ja lubię coś tworzyć  :)

i tak oto powstały czapy dla damskiej części rodziny czyli 4 sztuki i jeden szalik, który miał stanowić komplet z moją czapą, ale w końcu dostała go córa w komplecie do swojej czapy :)
czapy młodszych dziewczyn i moja

czapa najstarszej córy

szalik
 I tu komplet na modelce :)

2 komentarze:

  1. Esterka super wygląda w kompleciku :)
    I cieszę się, że miałam okazję "zmacać" komplecik na żywo :)
    Jest super mięciutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba pierwszy raz chciała mi pozować więc i fotka fajna wyszła :)
      i dziękuję za "recenzję" kompleciku :D

      Usuń