tu bywam :)

wtorek, 21 maja 2013

pieluszka, wełniak oraz kot-dziwak czyli ostatnie uszytki ;)

moja spora kolekcja pieluszek wydaje mi się jednak za mała więc w planach mam uszycie jeszcze sporo następnych;
a w ubiegłym tygodniu udało mi się uszyć jedną kieszonkę PULową z tkaniną suede od środka- nowe doświadczenie w szyciu ze względu na rodzaj tych dwóch tkanin; muszę jeszcze dopracować szczegóły szycia, ale obecny efekt jest zadowalający:

- kieszonka zapięta:

- rozłożona pieluszka:
 - kieszonka od środka:
 - oraz pieluszka na modelce- widać, że leży całkiem zgrabnie

Oprócz kieszonki uszyłam również kolejnego wełniaczka, bo jednak wełniaki to najfajniejesze otulacze, a że jedne gatki robią się nam za małe, to trzeba było uzupełnić je do minimum, a pewno wkrótce uszyję następne, ale muszę najpierw upolować odpowiednią wełnę, a na to ostatnio nie mam zbytnio czasu :(

-przód
 - tył - aplikacja jest dla oznaczenia stron, by szybko móc ubierać gatki małemu głodomorkowi :)


A w ramach odskoczni i urozmaicenia uszyłam pierwszą z wielu planowanych maskotek;
moje córy stwierdziły, że jest to kot, jeśli nim jest, to jest to wyjątkowy dziwak ;)
kot został uszyty ze skrawków chustowych, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz