tu bywam :)

środa, 9 października 2013

wesołe spódniczki

ostatnio trochę mniej szyję, ale staram się siadać do maszyny w miarę regularnie :)

sporo różnych rzeczy powstało w mojej pracowni przez ostatnie tygodnie, ale teraz zaprezentuję najnowsze dzieło czyli spódniczki uszyte dla moich dwóch starszych córek :)
uszyłam je z materiału, z którego sama miałam w dzieciństwie uszytą spódnicę przez moją mamę; teraz wykorzystałam resztę tego materiału, który zalegał u mnie w szafie :)

spódnica młodszej córy:




spódnica najstarszej córy:



i na modelkach- wyjątkowo trudno było im zrobić zdjęcie razem, bo rozbiegały się po pokoju ;)
I dzięki tym spódnicom kolejna tkanina została uwolniona z mojej szafy; a mimo to wciąż jeszcze dużo mi zalega


I zapomniałam się pochwalić- w konkursie Letniej Akademii Szycia, zajęłam 4 miejsce i wygrałam roczną prenumeratę Burdy :) Dziękuję wszystkim, którzy na mnie zagłosowali. Teraz więc pora na mnie, by rozkręcić się z szyciem ubrań, bo do tej pory szyłam je okazjonalnie; a w pierwszym numerze jaki dostałam jej kilka modeli, które mi się podobają i mam nadzieję, że znajdę czas, by je uszyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz